Өзін-өзі бағалау
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің
2022 жылғы 5 желтоқсандағы № 486 бұйрығының
өлшемшарттары бойынша жасалынды
Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Тескенсу ауылы «Жамбыл атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Білім беру қызметін өзін-өзі бағалауын ұйымдастыруы және өткізуі
Тескенсу ауылы - 2023 жыл
1. Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы
Білім беру ұйымының атауы: «Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Жамбыл атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Заңды мекен жайы – Еңбекшіқазақ ауданы Тескенсу ауылы Қалдыбаев көшесі №1
Мемлекттік лицензиясы, бекітілген уақыты: №13001598, 11.02.2013ж
Меншік түрі: Мемлекеттік
Мекеменің құрылған күні: 01.09.1975 жыл
Мекеменің сыйымдылығы: 600 оқушыға арналған.
Мекеменің оқыту тілі: қазақ тілі
Мекеменің оқыту тілі: қазақ тілі
БИН № 570940000019.
РНН № 091100011042
Телефон – (8727) 7-40-95, 8747 496 61 26
Электрондық почта – Zhambul_school@mail.ru
Web-сайт –
Инстаграмм:
2. Кадрлық құрамға талдау
Мектепте барлығы 97 мұғалім жұмыс жасайды.
Педагогтердің қызметтік лауазымы бойынша: мектеп директоры – 1, оқу ісінің меңгерушісі -1, әдіскер -1, тәрбие ісінің меңгерушісі-2, психолог – 2, дефектолог – 1, әлеуметтік педагог-1, педагог-ұйымдастырушы -1
Педагогтердің біліктілік санаты бойынша: педагог-зерттеуші–9, педагог- сарапшы-26, педагог-модератор – 21, бірінші санатты-2, екінші санатты-5, санаты жоқ – 34, жас мамандар-15.
Жоғары білімді -83
Арнаулы орта білімді-14
2022-2023 оқу жылында жұмыс жасаған мұғалім саны- 88 \ декретте -9
Жаңартылған білім мазмұны бойынша -78 мұғалім курстан өтті
Пәндік құзіреттілік бойынша -60 мұғалім курстан өтті
3. Оқушылар контигенті туралы ақпарат
1-4-сыныпта 491\233
5-9-сыныпта 536\270
10-11-сыныпта 85\43
Барлығы -1-11-сыныпта- 1112\546
Мектепалды даярлық тобы бойынша- 95\41 тәрбиеленуші.
4. Оқу әдістемелік жұмыс
Біз алдымен мектептің әдістемелік жұмысының жоспарын жасауда өткен оқу жылының қорытынды нәтижесінде анықталған проблемаларды ескере отырып жасау басты қағидамызға айналды. Оқу сапасы бойынша атқарылған жұмыстар мен мониторинг нәтижесін ескере келе мектебіміздің күшті, әлсіз жақтары, мүмкіндіктеріміз, қауіптеріміз анықталды. Мектептегі оқыту мен оқу үдерісінде өзекті өзгерістің қажеттілігі ескерілді.Атап айқанда оқытуда жаңа тәсілді меңгерумен қатар қолдану,мектептің даму жоспарын жүйелі жүргізу, қажет жағдайда өзгертіп отыру, әрбір жүргізілген іс-шараға кері байланыстың аса қажеттілігін, мұғалімдер өз тәжірибесін кәсіби байланыс арқылы жетілдіруі керектігін айқындадық. 2022-2023 оқу жылындағы жұмыс жасау тақырыбымыз:« Нәтижеге бағытталған сапалы білім негізінде жан -жақты дамыған, елжанды, бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру» деп белгіленді.
Мақсатымыз:
- Білім беру деңгейінің сапасын көтеруде мектепте оқытудың жаңа инновациялық технологияларын,оқыту мен тәрбиелеудегі жаңа әдіс тәсілдерді енгізу. Білім мазмұнын жаңарту жағдайында оқу – тәрбие жұмысын жандандыру.
- Оқу-тәрбие үрдісінің бағытына жаңаша көзқараспен қарау.
- Озық іс-тәжірибе жинақтап, тарату.
- Жас мамандармен жұмыс жүргізу.
- Дарынды және талантты оқушыларды түрлі байқауларға дайындау.
- Ұлттық құндылықтарымызды тәрбиелік шаралар арқылы насихаттау.
«Ұстаз үздіксіз ізденгенде ғана, шәкірт жанына нұр құя алады» деп, А.Байтұрсынов айтқандай мұғалімнің үздіксіз ізденісі ғана бала тәрбиесінің жақсы болуының бірден-бір факторы бола алады. Табысты басшы «дұрыс, тиімді білім берудің не екенін біледі. Тиімді басшының ең күрделі міндеті- оқыту мен мектеп бағдарламасын жақсарту, коучинг жүргізіп, басқаларға тәлімгерлік ету дағдылары, дамуға қолдау көрсетіп отыру. Сондықтан шығармашылық топпен бірлесе отырып мектептің даму жоспарының такырыбын «Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс тәсілдерге үйрете отырып,табысты оқу мен тәрбиелеу ортасын қалыптастыру» деп алдық. Осыдан келіп негізгі мақсатымыз- оқушыларды жаңаша оқыту мен тәрбиелеу арқылы жетістікке жету. Өзгерістерді іске асыру үшін әр қызметкердің мектептегі рөлін қайта қарап, оны кеңейту қаралды. Оқушылардың өзін-өзі басқару ұйымдарымен, ата-аналар ұйымымен бірлескен жұмысты жандандыруға басты назар аударылды. Сол арқылы командадағы барлық мұғалімдер тиімді жұмыс істейтін және бұдан әлі де ұстаздардың кәсіби біліктерінің жеткіліксіздігін оқыту мен оқудағы жаңа әдістерді үйрете отырып,өзгеріске қолдау көрсету жолға қойылды.
Қазіргі таңда мектебімізде 88 педагог қызмет атқаруда. Декретте-9 Оның ішінде:
«Педагог-шебер» - жоқ
«Педагог-зерттеуші» - 9
«Педагог-сарапшы» - 27
«Педагог-модератор» - 23
Педагогтардың лауазымы бойынша көрсеткіші:
Оқушылардың қозғалысы бойынша есеп:
Оқу жылы | Оқушы саны | Сыныптар | ||
1-4 | 5-9 | 10-11 | ||
2020-2021 | 889 | 357 | 466 | 66 |
2021-2022 | 1064 | 489 | 490 | 85 |
2022-2023 | 1112 | 491 | 536 | 85 |
Сынып комплектісінің өсімі бойынша есеп:
Оқу жылы | Оқушы саны | Сыныптар саны | Барлығы | ||
1-4 | 5-9 | 10-11 | |||
2020-2021 | 889 | 19 | 19 | 4 | 42 |
2021-2022 | 1064 | 21 | 20 | 4 | 45 |
2022-2023 | 1112 | 21 | 22 | 4 | 47 |
«Жамбыл атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 3 жылдық білім сапасының көрсеткіші
Оқу жылы | І тоқсан | ІІ тоқсан | ІІІтоқсан | IV тоқсан | Жылдық |
2020-2021 | 61 | 62 | 63 | 64 | 64 |
2021-2022 | 60 | 60, 7 | 61 | 62 | 62.3 |
2022-2023 | 59.3 | 60.4 | 61.5 | 58.5 | 61.9 |
- Мектеп педагогтарының кәсіби байқауларға қатысуы:
2020–2021 оқу жылы | 2021 - 2022оқу жылы | 2022-2023оқу жылы | |||
Кәсіби байқауларға қатысқан педагогтарсаны | % | Кәсіби байқауларға қатысқан педагогтарсаны | % | Кәсіби байқауларға қатысқан педагогтарсаны | % |
6 | 8 % | 5 | 11 % | 5 | 13,1 % |
- Мектеп педагогтарының шығармашылық байқауларға, сайыстарға қатысуы (қатысудың әртүрлі формалары):
Қатысудың әртүрлі формалары | 2020–2021 оқужылы | 2021 - 2022оқужылы | 2022-2023 оқужылы | |||
Барлық педагогтар саны - 79 | % | Барлық педагогтар саны - 89 | % | Барлық педагогтар саны - 97 | % | |
Байқау | 7 | 14 % | 5 | 16 % | 4 | 6,5 % |
Сайыс | 4 | 8 % | 6 | 11 % | 3 | 8,1 % |
- Мектеп оқушыларының шығармашылық байқауларға, ғылыми жарыстарға қатысуы (қатысудың әртүрлі формалары)
Қатысудың әртүрлі формалары | 2020–2021 оқужылы | 2021 - 2022оқужылы | 2022-2023 оқужылы | |||
Барлық оқушылар саны - 889 | % | Барлық оқушылар саны - 1064 | % | Барлық оқушылар саны – 1112 | % | |
Байқау | 35 | 83 % | 42 | 64,3 % | 21 | 40,2 |
Ғылыми жарыс | 6 | 1,1 % | 9 | 1,3 % | 2 | 0,3 |
- Педагогикалық тәжірибенің (өзінің және мұғалімдердің) әдістемелік басылымдарда ұсынылуы:
2020–2021 оқужылы | 2021 - 2022оқужылы | 2022-2023 оқужылы | |||
Мақала жариялаған педагогтар саны | % | Мақала жариялаған педагогтар саны | % | Мақала жариялаған педагогтар саны | % |
15 | 12,5 | 12 | 15,5 | 8 | 10,4 |
- Мектеп педагогтарының озат тәжірибесін тарату:
2020–2021 оқужылы | 2021 - 2022оқужылы | 2022-2023 оқужылы | |||
Озат тәжірибе таратқан педагогтар саны | % | Озат тәжірибе таратқан педагогтар саны | % | Озат тәжірибе таратқан педагогтар саны | % |
3 | 3,1 | 5 | 5,2 | 7 | 7,1 |